Sport

Νέα Ducati Monster: Τέρας υπεροχής

Η νέα Monster επιστρέφει στις κατασκευαστικές της ρίζες με 18 κιλά λιγότερα, περισσότερη δύναμη, προηγμένη τεχνολογία και συναρπαστική αισθητική.Ακολουθώντας την συνταγή του πρωτότυπου μοντέλου του 1993 η νέα Ducati Monster δίνει νέα διάσταση στην οδήγηση: απλά συναρπαστική. Ένας πολύ αποδοτικός κινητήρας 111 ίππων, ένα πολύ ελαφρύ αλλά στιβαρό πλαίσιο, κορυφαίες αναρτήσεις, δυνατά φρένα και ιδανική…

Η νέα Monster επιστρέφει στις κατασκευαστικές της ρίζες με 18 κιλά λιγότερα, περισσότερη δύναμη, προηγμένη τεχνολογία και συναρπαστική αισθητική.

Ακολουθώντας την συνταγή του πρωτότυπου μοντέλου του 1993 η νέα Ducati Monster δίνει νέα διάσταση στην οδήγηση: απλά συναρπαστική. Ένας πολύ αποδοτικός κινητήρας 111 ίππων, ένα πολύ ελαφρύ αλλά στιβαρό πλαίσιο, κορυφαίες αναρτήσεις, δυνατά φρένα και ιδανική γεωμετρία, συνδυάζονται με βάρος μόλις 166 και η απόλαυση δεν έχει όριο.

Η νέα Monster αποτελεί ένα τεράστιο βήμα εμπρός, καθώς χαρακτηρίζεται από εξελιγμένη μηχανολογία και κορυφαία ψηφιακά συστήματα ασφάλειας, σε μια ιδανική εναρμόνιση της με τον ορισμό της απλότητας και της minimal αισθητικής. Κάθε στοιχείο της μοτοσικλέτας συμμετέχει αρμονικά στη σχεδίαση ώστε να εξυπηρετείται απόλυτα η ιδέα του sport naked μοντέλου που δημιούργησε η Ducati το 1993. Ξεκινώντας από το πλαίσιο, που είναι εμπνευσμένο σαφώς από την Panigale V4. Το χαμηλό βάρος στα 166 κιλά είναι πρωταρχικής σημασίας παράγοντας στη δημιουργία της Monster, που οδηγείται εύκολα, ενώ παραμένει γρήγορη και απολαυστική.

Ο προβολέας τεχνολογίας LED, διατηρεί το θρυλικό, στρογγυλό σχήμα, που έχει γίνει ακόμη πιο μοντέρνο, με την ενσωμάτωση και των φώτων ημέρας (DRL), σε LED. Ο εξοπλισμός της νέας Monster, εκτός από τα ψηφιακά όργανα περιλαμβάνει και μια πλειάδα ακόμα στοιχείων όπως Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes), Power modes, Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Power launch, , αυτόματη λειτουργία φλας και θύρα USB για φόρτιση ψηφιακών συσκευών.

Ο δικύλινδρος σε σχήμα L κινητήρας Testastretta 11° των 937 cc αποδίδει ισχύ 111 ίππων. Σε σχέση με τη Monster 821, η νέα Monster έχει αυξήσει τον κυβισμό, την ιπποδύναμη, την ροπή, μειώνοντας παράλληλα το βάρος του κινητήρα κατά 2,4 κιλά. Χαρακτηριστικά που την καθιστούν πιο ελαφριά, πιο γρήγορη, πιο ευέλικτη και απολαυστικότερη στην οδήγηση.

Οι αναρτήσεις, με πλήρες ρυθμίσεων ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ της κορυφαίας Ohlins εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω εξασφαλίζουν κορυφαία αίσθηση και απόσβεση των κακοτεχνιών του δρόμου, ενώ η επίσης κορυφαία στον τομέα της πέδησης Brembo υπογράφει τα φρένα, με δύο δίσκους 320 χιλ. και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων εμπρός για ακαριαίο φρενάρισμα. Το προηγμένο Cornering ABS από την Bosch προσφέρει ασφάλεια και σιγουριά σε κάθε οδόστρωμα.

Η νέα Ducati Monster είναι διαθέσιμη στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών πωλήσεων με τιμή που ξεκινά από τα 12.300 ευρώ και δυνατότητα χρηματοδότησης με το εξαιρετικά συμφέρον πρόγραμμα Ducati 4U!

Πηγή