Γενικά Παράξενα

Αλλαγές στο live streaming του Facebook

Παράξενα







5





Δεδομένου ότι η δημοτικότητα του live streaming αυξάνεται συνεχώς το Facebook ανακοίνωσε την Τετάρτη την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών στο Facebook Live.

Πλέον, η δυνατότητα που ήταν περιορισμένη μέχρι τώρα, θα είναι προσβάσιμη από όλους τους χρήστες οι οποίοι θα μπορούν να κάνουν live συνδέσεις όποτε θέλουν στο προφίλ τους, στις ομάδες αλλά και στις εκδηλώσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου έχοντας πρόσβαση σε αυτές τις διαδραστικές λειτουργίες.

Επιπλέον, προστίθενται νέα φίλτρα και κουμπιά με αντιδράσεις. Μια ακόμη αλλαγή είναι ότι θα προστεθεί ένα συγκεκριμένο σημείο στην εφαρμογή στα κινητά όπου ο καθένας θα μπορεί να δει και να επιλέξει διάφορες ζωντανές συνδέσεις και ιδιαίτερα τις πιο δημοφιλείς με τους χρήστες από δεκάδες χώρες να μπορούν να μοιράζονται ζωντανά την εικόνα τους.

«Τα βίντεο αξίζουν όσο χίλιες εικόνες» είπε o Fidji Simo, ο διευθυντής που είναι υπεύθυνος για την εν λόγω υπηρεσία εκ μέρους του Facebook σε μια εκδήλωση που διοργανώθηκε την Τετάρτη στο Λος Άντζελες.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι προσπάθειες για προβολή βίντεο στο Facebook χρονολογούνται από το 2007, αλλά η ιδέα για ζωντανή σύνδεση ξεκίνησε το 2013. Στη συνέχεια ήρθε το ενδιαφέρον από τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, 70 εκατομμύρια άνθρωποι ανέβασαν βίντεο με το «Ice Bucket Challenge» στο κοινωνικό δίκτυο. «Μία τάση που έχουμε δει είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν να έχουν μια πιο συναρπαστική εμπειρία», πρόσθεσε ο Simo. Η πρώτη ζωντανή σύνδεση στο Facebook έγινε τον Αύγουστο του 2015 και από τότε ο Ζούκερμπεργκ δήλωσε ότι θέλει να επεκτείνει την συγκεκριμένη παροχή σε όλους τους χρήστες. Εξάλλου η αγορά στο live streaming είναι πολύ ανταγωνιστική και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους χρήστες. Αναλυτές και εμπειρογνώμονες αναφέρουν ότι live streaming είναι το επόμενο μεγάλο βήμα στον ψηφιακό χώρο του βίντεο.

Η δυνατότητα μάλιστα για ζωντανή σύνδεση φαίνεται ότι προσελκύει ιδιαίτερα και το νεανικό κοινό που θέλει να έχει άμεση επαφή και γρήγορα. Τα νέα χαρακτηριστικά του Facebook θα εμφανιστούν σε iOS και Android κατά τις προσεχείς εβδομάδες σε όλους τους χρήστες σταδιακά.