Γενικά Ελλάδα

Μόλις ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ τα ΟΡΙΣΤΙΚΑ τέλη κυκλοφορίας | Οι αυξήσεις ΦΤΑΝΟΥΝ μέχρι και το…

Ελλάδα







το πανελληνιο2





Σύμφωνα με τα νέα φορομπηχτικά σενάρια που επεξεργάζονται τα Σαΐνια του Υπουργείου Οικονομικών, εξετάζεται να αλλάξουν και πάλι κάθετα οι κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας.

Από τα τέλη κυκλοφορίας θα προσπαθήσει η Κυβέρνηση να βγάλει τα σπασμένα και να περιορίσει κάπως την τεράστια απόκλιση από τον στόχο των δημοσίων εσόδων και να αποφύγει τον «κόφτη».

Πιο συγκεκριμένα, ρίχνοντας το ατελές όριο, από τα 90 g/km (πέρσι ήταν στα 100) εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, στα 85 ή ακόμα και στα 80 g/km. Αναλογικά βέβαια, θα αυξηθούν πλέον και τα τέλη κυκλοφορίας στις μεγαλύτερες κλίμακες εκπομπής ρύπων.

Το μεγάλο σοκ όμως θα το πάθουν, όσοι ιδιοκτήτες ι.χ. διαθέτουν ένα παλαιότερο όχημα, αφού όλα δείχνουν ότι έχει προκριθεί πλέον το σενάριο «ο ρυπαίνων, πληρώνει». Στον παρονομαστή «ρυπαίνων» βάλτε παρακαλώ ως αριθμητή, το παλιό αυτοκίνητο.

Οπότε το σύστημα επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους εκπεμπόμενους ρύπους (που ισχύει σ’ όλη την ΕΕ), αναμένεται να επεκταθεί ακόμα και σε εκείνα τα αυτοκίνητα που η πρώτη τους άδειά έχει εκδοθείπαλαιότερα της 1 Νοεμβρίου του 2010 -που ισχύει σήμερα- με το σενάριο να δείχνει την ημερομηνία 1η Ιανουαρίου 2007.

Αυτά δήλαδη τα αυτοκίνητα που σήμερα πληρώνουν τέλη, σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα τους. Εφόσον οι επιτελείς του Υπ. Οικ. είδαν πως τα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού έχουν περιοριστεί και τα έσοδα από αυτά έχουν μειωθεί δραστικά, έβαλαν στο στόχαστρο αυτά του μικρού κυβισμού.

Με την συγκεκριμένη κίνηση υπολογίζεται πλέον ότι η επιβάρυνση των παλαιότερων αυτοκινήτων μικρού κυβισμού θα φτάσει ακόμα και το 100%…