Γενικά Ελλάδα

ΕΙΔΗΣΗ – ΒΟΜΒΑ! Αυτή είναι η μεγάλη επένδυση που κάνει ο Τραμπ στην Ελλάδα!

Ελλάδα











O Aχαστος Ντόναλντ Τραμπ μπαίνει σφήνα στην αγορά του Αστέρα Βουλιαγμένης!!!Σύμφωνα με πληροφορίες του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού”μία από τις εταιρίες του Τράμπ λίγες ώρες πριν εκδήλωσε ενδιαφέρον για την επένδυση στο ιστορικό city resort προσφέροντας 2 δις ευρώ!!! Συνεργάτες του Τραμπ επικοινώνησαν με την ελληνική κυβέρνηση και ζήτησαν να μην προχωρήσει η αγοραπωλησία με το αραβοτουρκικό fund κι αν χρειαστεί η ελληνική κυβέρνηση να δώσει πίσω τα λεφτά των επενδυτών. Οπως όλα δείχνουν ο Τραμπ μπαίνει γερά στις μπίζνες στην Ελλάδα.

Δείτε τι έγραφε το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” νωρίτερα σήμερα Σάββατο 12 Νοεμβρίου:

-Ντόναλντ, ιδού το Las Vegas σου!…

Ο υπουργός Αμυνας Πάνος Καμμένος έσπευσε να προσκαλέσει ήδη στην Αθήνα στον νέο πλανητάρχη Ντόναλντ Τραμπ και μάλιστα για μπίζνες! Ο υπουργός Αμυνας σε συνεργασία με Ισραηλινούς επενδυτές θα προτείνουν στις εταιρίες του Τραμπ να κατασευάσουν μια σειρά εμπορικών κέντρων-ένα από αυτά θα γίνει στο Καβούρι. Μάλιστα στις Φλέβες που ετοιμάζονται να επενδύσουν ήδη οι Ισραηλινοί οι εταιρείες του νέου πλανητάρχη θα μπορούσαν να αναλάβουν την δημιουργία ενός εντυπωσιακού υποθαλάσσιου καζίνο στο οποίο ο Πάνος Καμμένος φιλοδοξεί να γίνουν τα γυρίσματα του 007 το 2021!

-Το 2021, θα είμαστε ακόμη κυβέρνηση, γι΄αυτό μην έχεις καμμιά αμφιβολία…

θα πει στο “Κουρδιστό Πορτοκάλι” ενθουσιασμένος από την συμμετοχή αλλά και τον ενθουσιασμό των στελεχών των ΑΝΕΛ που έδωσαν το παρόν στο 3ο Συνέδριο.

-Οσο για τον Τραμπ πιστεύω ότι θα επισκεφθεί την Αθήνα μέσα στο 2016. Ο νέος πλανητάρχης γνωρίζει πολύ καλά την βιομηχανία της παγκόσμιας showbiz και η Ελλάδα με τις ομορφιές της και την Ιστορία θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει σ΄αυτό το τομέα σε ολόκληρη την Ευρώπη. Θα σου πω μάλιστα ότι ετοιμαζόμαστε να φέρουμε και τη Formula 1 στη παραλιακή. Είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε την Ελλάδα…

ayth-einai-h-megalh-ependysh-poy-kanei-o-tramp-sthn-ellada-1

ο 2012 ο όμιλος Τράμπ επέδειξε ενδιαφέρον για το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης στην Μεσόγειο, το project στο Ελληνικό. Τότε το ΤΑΙΠΕΔ προχωρούσε στην αξιολόγηση των φακέλων εννέα επενδυτικών σχημάτων που είχαν επιδείξει ενδιαφέρον για την παραχώρηση, μεταξύ των οποίων και η Trump International, συμφερόντων του Αμερικάνου δισεκατομμυριούχου. Πηγές προσκείμενες στο ΤΑΙΠΕΔ την περίοδο εκείνη που είναι σε γνώση της επενδυτικής πρότασης του Τράμπ για το Ελληνικό, κάνουν λόγο στο Capital.gr , για ένα φαραωνικών διαστάσεων resort, με τη γνωστή αμερικανική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει τέτοιου είδους project, στο οποίο κυριαρχούσαν το τσιμέντο, οι ουρανοξύστες και η λειτουργία καζίνο. Τελικώς, η εταιρεία του Αμερικανού δισεκατομμυριούχου αποκλείστηκε από τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, λόγω ελλείψεων στο φάκελο της, ενώ στη συνέχεια η διαγωνιστική διαδικασία “πάγωσε” για μια περίοδο λόγω των τότε πολιτικών εξελίξεων. Προ μηνών, πάντως, εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Τραμπ ενδιαφέρθηκε και για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Κύπρο – σε συνεργασία με ελληνικό επιχειρηματικό όμιλο ενώ στο σχήμα μετείχε και ο γαλλικός όμιλος Partouche – στο πλαίσιο του διαγωνισμού που υλοποίησε η κυβέρνηση για την λειτουργία resort – καζίνο. Ωστόσο, το σχέδιο του επενδυτικού σχήματος στην Κύπρο δεν προχώρησε. Αντίθετα, πληροφορίες αναφέρουν πως έχει αναθερμανθεί το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο της ψυχαγωγίας, των καζίνο και των τουριστικών θερέτρων, όπου καταγράφεται έντονη κινητικότητα, τόσο σε επενδυτικό όσο και σε θεσμικό επίπεδο…

ayth-einai-h-megalh-ependysh-poy-kanei-o-tramp-sthn-ellada-2

Δείτε τι μας έλεγε ο Πάνος Καμμένος τον Ιανουάριο του 2015 λίγο πριν τις εκλογές σε συνέντευξή του στο “Κουρδιστό Πορτοκάλι”:

Εμείς διώχνουμε τα λεφτά από την Ελλάδα. Και δε χρειάζονται χρήματα για να γίνει αυτό. Χρειάζεται να κάνεις ένα φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο να έχει συνταγματική ισχύ, όπως είναι ο νόμος για τη ναυτιλία 7575, και να πεις ότι για τα επόμενα 10 χρόνια ή φορολογία στην Ελλάδα είναι 7% και ορίζω ζώνες ανά περιοχές και σε ειδικά είδη. Για να μπορέσεις να κάνεις επισκέψεις σε όλη την Ελλάδα, σε ειδικά είδη η φορολόγηση στο 3%. Δηλαδή, νησιά της Δωδεκανήσου πχ βάζεις- όπως ήταν παλιά- ομπρέλες, αρώματα, κοσμήματα, στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τις Κυκλάδες βάζεις ρούχα και κάτι άλλο. Στην Ήπειρο ηλεκτρικές συσκευές, το ίδιο για το Ιόνιο. Εάν τα κάνεις αυτά λοιπόν, μετατρέπεις την Ελλάδα σε έναν οικονομικό παράδεισο και σε έναν προορισμό όπου ο άλλος θα έρχεται για να μείνει περισσότερες μέρες και να κάνει συγκεκριμένες αγορέα.

Σε περίπτωση που αυξήσουμε τις μέρες διαμονής και διανυκτέρευσης με χαμηλό ΦΠΑ στον τουρισμό, στην εστίαση και στις μεταφορές, δηλαδή αυτή τη στιγμή στα 50 ευρώ που πληρώνει κάποιος σε ένα πλοίο της ακτοπλοΐας, τα 38 ευρώ πάνε στο κράτος ή σε κρατήσεις.

Κάνεις λοιπόν 5% ΦΠΑ σκέτο στην ακτοπλοΐα ή στα αεροπορικά εισιτήρια και θα δώσεις τη δυνατότητα ουσιαστικά στον τουρίστα να γυρίσει όλη την Ελλάδα. Να δημιουργήσεις ειδικές συνθήκες για το θρησκευτικό τουρισμό. Εάν κάποιος πιστός αυτή τη στιγμή θέλει να έρθει στην Ελλάδα και να επισκεφτεί την Τήνο, μετά να πάει στην Πάτμο, μετά να πάει στη Σύμη και εν συνεχεία να καταλήξει στο Άγιο Όρος πρέπει να κάνει δεκαπλάσια αεροπορική απόσταση. Για να πάει από την Τήνο στην Πάτμο πρέπει να έρθει στην Αθήνα, να προσγειωθεί στο Ελ. Βενιζέλος, από το Βενιζέλος να πάει στη Ραφήνα, μία ώρα, στη Ραφήνα να περιμένει μία ώρα να πάρει το καράβι και να πάει σε άλλες δύο ώρες στην Τήνο. Ήδη κάναμε το πρώτο δρομολόγιο. Για να πάει στην Πάτμο πρέπει να ξαναγυρίσει από την Τήνο στη Ραφήνα, από τη Ραφήνα να φύγει και να πάει στον Πειραιά, από τον Πειραιά να πάρει άλλο πλοίο για να πάει στην Πάτμο μετά από 12 ώρες και αφού προσκυνήσει στην Πάτμο, το μόνο εύκολο είναι από την Πάτμο να πάει στη Σύμη γιατί εκεί άλλαξαν τα καράβια κα έβαλαν ταχύπλοα. Από τη Σύμη δε για να φτάσει στο Άγιο Όρος είναι μία κόλαση. Θα πρέπει να περιμένει 2 φορές την εβδομάδα το επιδοτούμενο δρομολόγιο από Καβάλα, Λήμνο, Λέσβο, Χίο, Σάμο και Ρόδο και αν το πετύχει το καράβι αυτό, που συνήθως έχει καθυστέρηση 14 με 15 ώρες να κάνει 7 φορές το ταξίδι που κάνει για τη Ρωσία για να φτάσει στην Καβάλα, όπου εκεί θα πρέπει να πάρει ταξί γιατί δεν υπάρχει άλλο μέσο, για να πάει στη Χαλκιδική για να επισκεφτεί το Άγιο Όρος. Εμείς δηλαδή κάνουμε τη ζωή δύσκολη των τουριστών, τους περνάμε με στίβο μάχης, για να δούνε τη χώρα μας και τους βάζουμε βαριά χαράτσια, και έτσι οι άνθρωποι φεύγουνε και δε σκέφτεται κανείς να επενδύσει.

Κουρδιστό Πορτοκάλι>Να σας ρωτήσω με ποια δημόσια διοίκηση μπορεί να γίνει όλα αυτά; Με το εγχώριο πελατειακό κράτος; Δηλαδή πες πως είσαι υπουργός, πώς θα γίνουν όλα αυτά;

Πάνος Καμμένος>Αυτά αλλάζουν με θεσμικά μέτρα μέσα σε λίγες μέρες. Πρώτα από όλα λέμε ότι το δημόσιο έχει διαφθορά. Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι διεφθαρμένοι και οι επάνω είναι καθαροί. Ψάχνουν όλοι εδώ πέρα- οι Τροϊκανοί- τη διαφθορά. Καταρχήν αν θέλαμε λύση για τη διαφθορά, υπάρχει η λύση του Χριστοφοράκου. Κρατάνε τη λύση του Χριστοφοράκου γιατί ξέρουν ότι εκεί πέρα έχουν τους διεφθαρμένους υπουργούς για να ελέγχουν τους διεφθαρμένους διευθυντές και τους διεφθαρμένους υπαλλήλους. Θα σας πω πως δουλεύει η διαφθορά στην Ελλάδα. Σε άλλες χώρες κλέβει ο εφοριακός και τον ελέγχει ο από πάνω. Εδώ το σύστημα αρχίζει ανάποδα. Ο εκάστοτε πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης πήγαινε στον υπουργό οικονομικών και του έλεγε: θέλω να μαζέψει 5 δις δραχμές για το κράτος και 1 δις για το κόμμα. Ο υπουργός οικονομικών καλούσε τους γενικούς διευθυντές του υπουργείου και τους έλεγε θέλω να μαζέψετε 5 δις για το κράτος και 3 δις για το κόμμα. Οι γενικοί διευθυντές καλούσαν τους ελεγκτές και έλεγαν θέλω να μαζέψετε 5 δις για το κράτος και 5 δις για το κόμμα. Τελικά ο ελληνικός λαός πλήρωνε 12 δις δραχμές για φόρους που χρειαζόταν το κράτος και ήταν όλοι πληρωμένοι. Αλλά η διαφθορά ξεκινούσε από πάνω προς τα κάτω. Πως θα ξηλώσεις λοιπόν τη διαφθορά στην Ελλάδα; Όχι με το σύστημα που σκέφτονται εκείνοι. Με το σύστημα τού να ξηλώσεις πρώτα την κορυφή. Αν δεν πάνε στα ειδικά δικαστήρια και δεν προφυλακιστούν 10 πρώην υπουργοί, οι οποίοι τα έχουν αρπάξει, δεν πρόκειται τίποτα να λυθεί στην Ελλάδα. Εκεί, λοιπόν, εμείς πιστεύω ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δώσουμε ένα διάστημα 1 έτους να ομολογήσουν οι πάντες. Όποιος ομολογήσει και γυρίσει τα λεφτά πίσω θα φορολογηθεί με ένα ποσοστό για να μπορέσει να μπει η χώρα πάλι σε έναν κανονικό ρυθμό.

Το ίδιο πρέπει να γίνει με αναστολή της συνθήκης για το ξέπλυμα χρήματος. Όσοι τα βγάλανε έξω, όπως και να τα βγάλανε έξω, πληρώνοντας ένα βαρύ πέναλτι να τα δηλώσουνε, ή να δηλώσουνε ότι τα έχουν έξω. Όποιος μετά συλληφθεί να δεσμεύεται το σύνολο της περιουσίας του. Αυτά μπορεί να τα κάνει μία κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας, αλλά πάνω από όλα μία κυβέρνηση με στελέχη, ανθρώπους που δεν έχουν φωτογραφηθεί με το Χριστοφοράκο αγκαλιά στο σπίτι του. Εάν σε έχουν φωτογραφία να παίρνεις τη σακούλα από το σπίτι του Χριστοφοράκου, αν σε έχουν φωτογραφία να τα παίρνεις από τα υποβρύχια, αν είσαι στη λίστα Λαγκάρντ και πας να διαπραγματευτείς για το χρέος της χώρας και από την άλλη μεριά σε έχουν στη λίστα Λαγκάρντ και γελάνε, σου λένε ρε φίλε τι έρχεσαι να διαπραγματευτείς εδώ πέρα, αφού εσύ ο ίδιος έχεις πάρει εκατομμύρια στο λογαριασμό σου χωρίς να μπορείς να δικαιολογήσεις από πού είναι. Αυτά λοιπόν δείχνουν ότι εδώ πέρα μέχρι τώρα δεν υπάρχει θέληση. Οι πολιτικοί αυτοί που τους έχουν με τη γίδα στην πλάτη δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν τη χώρα. Και για αυτό εγώ που δεν ανήκω στην αριστερά λέω ότι προτιμώ να συνεργαστώ με τον Τσίπρα, γιατί ξέρω ότι ούτε αυτός, ούτε εγώ δεν έχουμε αρπάξει και δεν μας κρατάνε. Διαφέρουμε σε πολλά πράγματα.Θα κρατήσει ο καθένας μας τις κόκκινες γραμμές, θα συγκρουστούμε εκεί που πρέπει, και αν περάσει τις κόκκινες γραμμές θα τον ρίξω. Αλλά μπορούμε τουλάχιστον σε ένα minimum για τους πρώτους 6 μήνες, 1 χρόνο, να αλλάξουμε τη χώρα και πιστεύω ότι θα το κάνουμε.

ayth-einai-h-megalh-ependysh-poy-kanei-o-tramp-sthn-ellada-3

Η Εφη πήρε το όπλο της και μπαίνει ασπίδα στους εργαζόμενους του Αστέρα Βουλιαγμένης. Η υπουργός Εργασίας συνειδητοποίησε όσα ο πρώην προιστάμενός της στο ίδιο υπουργείο δεν μπορούσε να κατανοήσει, συνηθισμένος να λέει σε όλους ΝΑΙ μικρής διάρκειας μια και το ψέμμα έχει κοντά ποδάρια…Η Εφη λοιπόν έδειξε να κατανοεί όσα της μετέφερε ο πρόεδρος των Εργαζομένων Παναγιώτης Κούκος για τους νέους Αραβες και Τούρκους ιδιοκτήτες οι οποίοι με μια απαξιωτική συμπεριφορά προς το προσωπικό του ιστορικούcity resort στην πρώτη συνάντηση που είχαν μαζί τους τράβηξαν μια εθελούσια και είπαν ότι θα βάλουν λουκέτο στον Αστέρα για 18 μήνες με δύο χρόνια!!!

Οι νέοι ιδιοκτήτες και οι Ελληνες εκπρόσωποί τους είναι εκτός τόπου και χρόνου και δείχνουν να είναι και εκτός αγοράς. Χωρίς να έχουν πάρει άδειες από την Πολεοδομία και με το Συγκρότηνα να βρίσκεται-όπως καταγγέλουν κάτοικοι της Βουλιαγμένης-εκτός Σχεδίου Πόλεως! Γύρευε τι θα συμβεί εάν πάρει διάσταση η συγκεκριμένη καταγγελία ή αν για παράδειγμα ο Ερντογάν προσαρτήσει τα Κατεχόμενα ή κάνει κάποια άλλη επιθετική κίνηση δηλητηριάζοντας με μίσος τον ελληνικό λαό.

Σ΄αυτή την περίπτωση ούτε οι Αραβοτούρκοι νέοι ιδιοκτήτες δεν θάχουν που να σταθούν ούτε φυσικά και ο Ιερώνυμος και η παρέα του που συνυπέγραψαν αυτό το ξεπούλημα.

Οι νέοι ιδιοκτήτες λοιπόν και οι εκπρόσωποί τους στην Ελλάδα δεν πήραν το μάθημά τους από τις περιπέτειες του Εμίρη του Κατάρ με την ελληνική γραφειοκρατία. Και να που τώρα αναλαμβάνει δράση η Εφη.

Στην συνέχεια θα πέσουν στα χέρα της Ρένας Δούρου και στο τέλος θα κλαίνε τα 400 εκατ. που δώσανε, τα οποία παρότι είναι αστείο ποσό για τα 300 στρέμματα της Χερσονήσου-διαμάντι εάν χαθούν θα τους κυνηγάνε οι επενδυτές όπως τον γαμπρό της Χίλαρυ.

Καλά θα κάνουν λοιπόν να συνεχίσουν ως έχει την λειτουργία του ξενοδοχείου και να μην την διακόψουν ούτε για μια μέρα. Ούτε για μια ώρα. Εάν έχουν κόντρα τους εργαζόμενους πολύ δύσκολα θα αντιμετωπίσουν την ελληνική γραφειοκρατία.

Ηδη η εμπλοκή με τους εργαζόμενους συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των κομμάτων. Ηταν η σειρά της Χριστοφιλοπούλου του ΠΑΣΟΚ να καταθέσει σχετική ερώτηση:

ayth-einai-h-megalh-ependysh-poy-kanei-o-tramp-sthn-ellada-4

Προς: Την Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Θέμα: «Διασφάλιση θέσεων εργασίας στον Αστέρα Βουλιαγμένης»

Όπως είναι γνωστό, μετά την πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης προβλέπεται να ανασταλεί η λειτουργία του συγκροτήματος τουλάχιστον επί δεκαοκτώ μήνες κατά τη διάρκεια της επικείμενης ανακαίνισης. Ατυχώς, μέχρι και την υπογραφή της συμφωνίας για την πώληση του ξενοδοχείου στις 27.10.2016, δεν εξασφαλίστηκαν, με νομικά δεσμευτικό τρόπο, οι θέσεις εργασίας. Είναι, λοιπόν, εύλογη η ανησυχία των εργαζομένων για την επισφάλεια του εργασιακού τους καθεστώτος.

Είναι σαφές ότι οποιαδήποτε ενέργεια που θέτει σε κίνδυνο την απασχόληση των εργαζομένων είναι αυθαίρετη και καταχρηστική.

Η Πολιτεία έχει χρέος να προβεί σε κάθε δυνατή ενέργεια για την προστασία των εργαζομένων και των θέσεων εργασίας.

Αναμέναμε, ασφαλώς, ταχύτερα αντανακλαστικά από μια Κυβέρνηση που αυτοαποκαλείται «αριστερή». Διαψευστήκαμε για άλλη μια φορά. Όπως διαψεύστηκαν και οι χιλιάδες απολυμένοι από τις επιχειρήσεις που έβαλαν λουκέτο τα δύο τελευταία χρόνια, μετά την καταστροφική διαπραγμάτευση του 2015 και την οικονομική ασφυξία που προκάλεσε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Επειδή το Υπουργείο Εργασίας οφείλει επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στους εργαζομένους,

Ερωτάσθε,

Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για τη διαφύλαξη όλων των θέσεων εργασίας στον Αστέρα Βουλιαγμένης;

Θα ενεργοποιήσετε την τριμερή συμφιλιωτική διαδικασία, ώστε να βρεθεί λύση μέσα από συμφωνία εργοδοτών – εργαζομένων;

ayth-einai-h-megalh-ependysh-poy-kanei-o-tramp-sthn-ellada-5

Εξώδικη δήλωση με την οποία καλούσαν το ΤΑΙΠΕΔ και την AGC Equity Partners να μην υπογράψουν σύμβαση παραχώρησης του Αστέρα Βουλιαγμένης επέδωσαν ενεργοί πολίτες του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης.

Μεταξύ των προσώπων που υπογράφουν το εξώδικο είναι ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης Ριζοσπαστική Κίνηση Πολιτών Θάνος Ματόπουλος, ο σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Βούλας, Μανώλης Βαρδαβάς, οι εκπρόσωποι εξωραϊστικών συλλόγων της περιοχής, Στέλιος Γκίκας και Άννα Σκουλούδη και αρκετοί άλλοι.

Στη δήλωσή τους, οι πολίτες επισημαίνουν ότι το Προεδρικό Διάταγμα που ενέκρινε στις 30 Σεπτεμβρίου 2016 το νέο ΕΣΧΑΔΑ για τον Αστέρα Βουλιαγμένης «είναι αμφίβολης νομιμότητας και σκοπεύουμε να το προσβάλλουμε στο ΣτΕ, επειδή κυρίως ο Αστέρας Βουλιαγμένης κείται σε εκτός ρυμοτομικού σχεδίου περιοχή, καλυπτόμενη από δασική βλάστηση και ως εκ τούτου δυνάμει του άρθρου 24, παρ 1, του Συντάγματος στην περιοχή αυτή απαγορεύεται κάθε νέα δόμηση».

Οι υπογράφοντες ακόμη επισημαίνουν ότι «σύμφωνα με το Ελληνικό δικαιικό σύστημα παρόλο που πριν από την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, απαιτείται γνωμοδότηση του ΣτΕ, μετά την έκδοση του, οι πολίτες που έχουν έννομο συμφέρον μπορούν να το προσβάλλουν στο ΣτΕ και πολλές φορές δικαιώνονται, εφόσον μάλιστα προσκομίσουν νέα στοιχεία τα οποία δεν ελήφθησαν υπόψη κατά τη γνωμοδότηση».

Μετά το νομικό σκεπτικό του εξωδίκου, οι πολίτες καταλήγουν προς τα δύο μέρη που κατά δημοσιογραφικές πληροφορίες αυτές τις ημέρες προτίθενται να υπογράψουν τη σύμβαση:

«Σας καλούμε να μην προχωρήσετε στην υπογραφή της σχετικής σύμβασης πριν τελεσιδικήσει η προσφυγή μας στο ΣτΕ δηλώνοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση συντρέχουν ευθύνες των εμπλεκομένων στην παρούσα αγοραπωλησία οργάνων (ποινικές, αστικές, πειθαρχικές) και ως προς αυτές επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας».

Ολόκληρο το εξώδικο έχει ως εξής:

ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Των

1. ΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ , κατοίκου και Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης. οδός Δημητρακοπούλου 73 , ΤΚ 166 73.
2. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ του ΚΩΝ/ΝΟΥ, κατοίκου Νέας Σμύρνης, οδός Κοραή 46
3. ΒΑΡΔΑΒΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης- Βούλας-Βουλιαγμένης. οδός Θάσου 4, ΤΚ 166 73.
4. ΓΚΙΚΑ ΣΤΕΛΙΟΥ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης. οδός Αθηνάς 4, ΤΚ 166 73.
5. ΗΛΙΑΔΗ ΜΑΡΙΑΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης- Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Σκρά 15, ΤΚ 166 73.
6. ΙΑΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ, κατοίκου δήμου Π. Φαλήρου, οδός Άτλαντος 24, ΤΚ 17561.
7. ΚΙΡΚΙΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης. Τροίας 8, ΤΚ 166 73
8. ΚΟΤΣΑΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Νηρέως 24, ΤΚ 166 73
9. ΜΑΡΚΕΖΙΝΗ ΟΛΓΑΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης , οδός Ουρανού 20, ΤΚ 166 71
10. ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ του ΛΑΖΑΡΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Καρυταίνης 20, ΤΚ 166 72
11. ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ ΑΝΝΑΣ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Λ. Πορφυρά 3, Βούλα ΤΚ 166 73
12. ΣΠΑΝΟΛΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Αιόλου 17, ΤΚ 166 73
13. ΣΤΑΥΡΟΥ – ΜΙΧΙΩΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Σπετσών 61, ΤΚ 166 73
14. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΒΙΡΓΙΝΙΑΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, οδός Δημοκρατίας 56, ΤΚ 166 73
15. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, κατοίκου Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης , οδός Κίρκης 8, ΤΚ 166 71

ΠΡΟΣ

Τον κ. Πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρίας με την επωνυμία «Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» (ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε.), που έχει έδρα την Αθήνα, οδός Κολοκοτρώνη 1 & Σταδίου, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τους παραπάνω.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Στην εταιρεία AGC Equity Partners , νομίμως εκπροσωπούμενη , με έδρα την Βουλιαγμένη, οδός Αθηνάς 41 & Άρεως 2 , Εμπορικό Κέντρο Status Center – 2ος όροφος
Θέμα: Το από 30 Σεπτεμβρίου 2016 ΠΔ με θέμα « Έγκριση Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου και τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως Βουλιαγμένης Αττικής στην έκταση του ‘Αστέρα Βουλιαγμένης’ και καθορισμός χρήσεων γης και όρων δόμησης (ΦΕΚ 191/ ΑΑΠ/4.10.2016). »

Κατά την άποψη μας το προαναφερθέν ΠΔ είναι αμφίβολης νομιμότητας και σκοπεύουμε να το προσβάλλουμε στο ΣτΕ, επειδή κυρίως ο Αστέρας Βουλιαγμένης κείται σε εκτός ρυμοτομικού σχεδίου περιοχή , καλυπτόμενη από δασική βλάστηση και ως εκ τούτου δυνάμει του άρθρου 24, παρ 1, του Συντάγματος στην περιοχή αυτή απαγορεύεται κάθε νέα δόμηση.
Σύμφωνα με το Ελληνικό δικαιικό σύστημα παρόλο που πριν από την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, απαιτείται γνωμοδότηση του ΣτΕ, μετά την έκδοση του, οι πολίτες που έχουν έννομο συμφέρον μπορούν να το προσβάλλουν στο ΣτΕ και πολλές φορές δικαιώνονται, εφόσον μάλιστα προσκομίσουν νέα στοιχεία τα οποία δεν ελήφθησαν υπόψη κατά τη γνωμοδότηση.

1. Γιατί ο Αστέρας Βουλιαγμένης κείται εκτός σχεδίου πόλεως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Αστέρας Βουλιαγμένης κείται εκτός Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.) Βουλιαγμένης. Σας προσκομίζουμε το με α.π. 1279/11-09-2014 έγγραφο του Τμήματος Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων του Οργανισμού Αθήνας , το οποίο αναφέρει ότι «η χερσόνησος Μικρού Καβουρίου ευρίσκεται εκτός ορίων Γ.Π.Σ.» .

Σύμφωνα με την παρ 1 του άρθρου 2 του ν1337/83.. «Για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση ένταξης ή επέκτασης πόλης ή οικισμού κατά το προηγούμενο άρθρο καταρτίζεται γενικό πολεοδομικό σχέδιο. Το σχέδιο καλύπτει όλες τις πολεοδομημένες ή προς πολεοδόμηση περιοχές ενός τουλάχιστον Δήμου ή Κοινότητας».

Πέραν τούτου τα ρυμοτομικά σχέδια τα οποία επικαλείται το επίδικο ΠΔ, περιλαμβάνουν μεν μέσα στο σχεδιαγράμματα τους τον Αστέρα χωρίς όμως να καθορίζουν καμία ρυμοτομική ή οικοδομική γραμμή.
Με την 534/2003 απόφαση της Ολομέλειας του το ΣτΕ έκρινε ότι το από 23-3/8-4-1965 ΒΔ , το οποίο καθορίζει ζώνες και όρους δόμησης στην περιοχή Σταυρονικήτα της Χαλκιδικής , κάτι αντίστοιχο με την Τουριστική Ζώνη Βουλιαγμένης δεν περιέχει « ρυμοτομικού χαρακτήρα ρυθμίσεις για τη διάταξη και διαρρύθμιση των οικοδομήσιμων και κοινόχρηστων χώρων, με τη χάραξη ρυμοτομικών και οικοδομικών γραμμών και τον καθορισμό κοινοχρήστων και κοινωφελών χώρων (οδών, πλατειών κ.λπ.) αλλά καθορίζει κανονιστικώς αφενός μεν όρους δόμησης στην εκτός σχεδίου περιοχή Σταυρονικήτα , αφετέρου δε προϋποθέσεις για την τυχόν μεταγενέστερη έγκριση ρυμοτομικού σχεδίου, παρόλο που στο προοίμιο του μνημονεύονται και οι διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.Δ. 17-7/16-8-1923 περί εγκρίσεως σχεδίου πόλεως».
Τα επικαλούμενα από το ΠΔ ρυμοτομικά σχέδια περιλαμβάνουν τον Αστέρα Βουλιαγμένης δυνάμει της παρ 2, του άρθρου 2 του Ν.Δ. 17-7/16-8-1923 περί εγκρίσεως σχεδίου πόλεως, το οποίο αναφέρει:

2. «Τα κατά την προηγουμένην παράγραφον σχέδια δέον να συντάσσωνται

επί τη βάσει της μεγίστης δυνατής προβλεπομένης επεκτάσεως των πόλεων,
κωμών κλπ., να καθορίζωνται δ` εν αυτοίς, αναλόγως των υπαρχουσών
αναγκών της πόλεως κλπ, ήν αφορώσι, τα όρια των αμέσως εφαρμοστέων
τμημάτων του σχεδίου. Ο καθορισμός των κατά τα ανωτέρω στοιχείων, εκτός των ορίων τούτων, δύναται να περιορίζηται εις γενικότητας, αφιεμένου του λεπτομερειακού αυτών προσδιορισμού, κατά την επέκτασιν των εν λόγω ορίων, όστις εν τη περιπτώσει ταύτη εγκρίνεται ομού μετά της επεκτάσεως ταύτης, …..»

Με το ν1337/83 που προβλέπει την έκδοση Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου, παρέλκει η ανάγκη να προσδιορίζονται χρήσεις γης εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών (σύμφωνα με την παρ 2 του άρθρου 2 του Ν.Δ. 17-7/16-8-1923).

Έτσι με την έγκριση του πρώτου « Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου Βουλιαγμένης» με την υπ’ αριθ. ΚΥΑ 48660/2862/1989 (ΦΕΚ 419/Δ/1989) αναγνωρίζεται ότι το όριο του εγκεκριμένου ρυμοτομικού φτάνει ως το Εκκλησιαστικό Ορφανοτροφείο και η περιοχή του Αστέρα κείται εκτός σχεδίου πόλεως.

Στο επίδικο Π.Δ. προβλέπεται τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου χωρίς να αναφέρεται στο κείμενο τι ακριβώς τροποποιείται. Στην πραγματικότητα πρόκειται για λάθρα ένταξη στο σχέδιο πόλεως έκτασης με δασικό χαρακτήρα.
Ακόμη δεν υπάρχει γνωμοδότηση από τον οικείο Δήμο η οποία απαιτείται για κάθε περίπτωση επέκτασης ή τροποποίησης σχεδίου πόλεως.

2. Η μη νομίμως δομημένη έκταση του Αστέρα Βουλιαγμένης έχει δασική μορφή και ως εκ τούτου απαγορεύεται η δόμηση και η ένταξη στο σχέδιο πόλεως δυνάμει του άρθρου 24, παρ1 του Συντάγματος¨και του άρθρου 60 του ν 998/1979.

Σύμφωνα με τον πρώην Γενικό Δ/ντή Δασών Ελευθέριο Φραγκιουδάκη: «Η χερσόνησος του Μικρού λεγομένου Καβουρίου παρά την Βουλιαγμένη, ενδεικτικού εμβαδού 380 -440 στρεμμάτων , όπου και οι Τουριστικές εγκαταστάσεις του Αστέρα Βουλιαγμένης , ήταν από της απελευθερώσεως από τον Τουρκικό ζυγό και ιδρύσεως του Νεοελληνικού Κράτους, δασοσκεπής από χαλέπιο πεύκη, και κατάφυτος με δασική βλάστηση, αείφυλλων πλατύφυλλων, χαρακτήρας που ως επί το πλείστον διατηρείται και σήμερα, όπου δεν έχει γίνει αλλαγή χρήσης. Με χαρακτήρα δάσους αποτυπώθηκε και κατά το 1885 περίπου από το Γερμανικό αρχαιολογικό Ινστιτούτο σε σχετική χαρτογράφηση που διενήργησε για λογαριασμό του, ο Γερμανός Αρχαιολόγος Kaupert, στον χάρτη VARI και με τον ίδιο χαρακτήρα , εμφανίζεται η περιοχή σε αεροφωτογραφήσεις ετών λήψης 1938 και 1945, χωρίς μάλιστα ανθρωπογενείς επεμβάσεις»

Σύμφωνα με το Άρθρο 60 του ν 998/1979 εκτελεστικού νόμου του άρθρου 24, παρ1 του Συντάγματος:

1. Επέκταση εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως ή επέκταση οικισμού υφισταμένου προ του 1923 ή δημιουργία οικιστικής περιοχής εντός δάσους ή δασικής έκτασης δεν επιτρέπεται ούτε είναι δυνατή η καθ` οιονδήποτε τρόπον παραχώρηση ή εκχώρηση δημοσίου ή ιδιωτικού δάσους ή δασικής έκτασης, αντιστοίχως, προς δημιουργία ή επέκταση πόλεων, οικισμών ή οικιστικών περιοχών,

3. Παραβίαση της Συνθήκης της Φλωρεντίας για την προστασία του τοπίου

Με την προβλεπόμενη από το ΕΣΧΑΔΑ δόμηση αλλοιώνεται το ιδιαίτερου φυσικού κάλλους τοπίο του Μικρού Καβουρίου

4. Παραβίαση του άρθρου 107 και επόμενων της Συνθήκης Λειτουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η αρχική προκήρυξη της διαγωνιστικής διαδικασίας προέβλεπε τη δυνατότητα δόμησης 8.600 τμ κατοικιών. Τελικά επιτρέπεται στον ανάδοχο η δόμηση κατοικιών 15. 000 τμ. Το γεγονός αυτό εγείρει ζήτημα κρατικής ενίσχυσης υπέρ του επιλεγέντος επενδυτή, υπό την έννοια της παροχής πλεονεκτήματος στον τελευταίο διά της ευνοϊκής μεταχειρίσεως τού, ικανής να νοθεύσει ή να απειλεί να νοθεύσει τον ανταγωνισμό. Ακόμη εγείρει θέμα παραβίασης των αρχών της διαφάνειας, της ίσης μεταχείρισης και του ανταγωνισμού καθώς η αυξημένη δόμηση δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προκήρυξη και επετράπη σε χρόνο κατά τον οποίο δεν ήταν πλέον δυνατή η υποβολή προσφοράς από άλλους ενδιαφερομένους.

5. Η Περιφέρεια Αττικής εκφράζει παρόμοιες με εμάς ενστάσεις

Η βασιμότητα των ισχυρισμών μας επιβεβαιώνεται και από την απόφαση 236/2016 του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής με την οποία αποφασίζει:

«Την επιστροφή, για περαιτέρω διορθώσεις της ΣΜΠΕ, στο πλαίσιο αναπροσαρμογής του ΕΣΧΑΔΑ για το ακίνητο του Αστέρα Βουλιαγμένης, Μικρό Καβούρι, με τις ακόλουθες επισημάνσεις:

Με δεδομένο τη μη ύπαρξη συγκεκριμένων ρυμοτομικών γραμμών στην
μεγαλύτερη περιοχή του Μικρού Καβουρίου, προκύπτει ασάφεια ως προς τον
ισχύον ρυμοτομικό καθεστώς της περιοχής, το οποίο πρέπει πρώτα να
ξεκαθαριστεί αρμοδίως και ως εκ τούτου στο υπό εξέταση ΕΣΧΑΔΑ δεν μπορεί:
να θεωρείται ως ρυμοτομική γραμμή η ακτογραμμή.
να μην εμφανίζονται οι παραμένουσες σε ισχύ, ούτε οι καταργούμενες
ρυμοτομικές γραμμές, προφανώς λόγω μη δυνατότητας εφαρμογής τους.
στο βαθμό, που μερικές ρυμοτομικές γραμμές εμφανίζονται, στην
πλειονότητα τους να μη βρίσκονται στην ίδια θέση με την αρχική τους,
προφανώς λόγω μη δυνατότητας εφαρμογής τους.
να μην αντιμετωπίζεται η παρούσα πολεοδομική ρύθμιση, όπως
θεωρείται το ΕΣΧΑΔΑ, σαν συνέχεια προηγούμενων πολεοδομικών
ρυθμίσεων.